3 dagar kvar

allvarligt
Nu är det bara 3 dagar kvar tills jag är 18år...
Ska man vara glad eller ledsen? snart kommer rynkorna, jag blir mer "straff-.skyldig" jag kommer göra av med massssor med pengar på krogen. Jaa.. många nackdelar med att bli äldre... Man kan inte längre skylla på att man är liten och inte förstår.
Men posetiva saker: Man har alltid nåt att göra på helgen. Man tjänar mer pengar på jobbet. Får ta hand om sig själv.

Varför fick jag gå till matten idag?

Det är inte en fråga många skulle ställa sig men jag kan göra det. De senaste lexionerna har jag alltid lyckats hitta någon som kan bära mig... Lat kanske ni tänker?
Men har ni någonsin blivit burna och ass garvat samtidgt? Det är grymt jobbigt!  :D haha, rena träningen! okej, jag förstår att det är jobbigt för den som bär också men den ska inte tro att det är en dans på rosor att slippa gå heller ;) haha Dagen I-lands problem tt jag behövde gå :P

Tips från Anna om krogen
Anna gav mig tips idag inför min krog debutt:
1. Det är dyrt på krogen så drick Vin eftersom det går snabbare till hjärnan är cider
2. Du får bli full men inte för full för då blir man utslängd ( haha, hennes egna erfarenheter)
3. Var inte förlångt från centralen så att du inte kan ta dig hem

// Puss
Dagen´s blogg låt: Lil mama -  Lipgloss




Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0