Besluts ångest... förlåt (a)

Idag blir det ingen rolig blogg så läs inte :)
Först.. Jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med Donken dem vill ju ha kvar mig och jag får så mycket ledigt jag vill... så ska tänka lite till.

Sen... haha sorry till den personen jag kan ha varit lite ortevlig mot i fredags kväll eller 4 på lördagsmorgonen.. man få räkna det som man vill men ialf. Man tänker kanske inte riktigt så långt innan man pratar :P haha du får prata med mig om du vill (a)

puss
Dagen´s Blogg-låt: Justin Timberlake -Cry me a river

Din åsikt
Postat av: Anonym

Malin, så där sa dom till mig när jag ville sluta också.. "men vi behöver dig här, sluta inte! du får ledigt hur mycket du vill osv" Skit snack, från min sida! :)

2008-04-29 @ 13:28:15
URL: http://Jaanaenghoolm.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0