Dagen Då Det Hände

image23


Idag hände det som många av som inte trodde kunde hända... Malin har sagt upp sig från Donken!
Ja, det e vad jag har gjort med jag fick en veck på mig att tänka igenom mitt beslut av Addnan och det skall jag göra väl.
Men jag skall ändå jobba ut Maj månad om jag slutar och sen är det sommarlov :D
 Kort Blogg inlägg idag men jag tyckte att ni skulle få veta vad som händer i mitt liv :P

Extra: 2 killar går på bussen... den e typ helt tom förutom jag  och ett gamalt par typ.. de går förbi jag känner igen en och hör dem prata...-Såg du hon där framme?
-Hon har.. bla bla bla
Orka det dem sa var inte ens intressant (gamalt, extremt gamalt) men orka att folk ens ska bry sig om nåt som inte hör dem till :/ alltså jag :P

Puss
Blogg Låt: Kent - Pärlor

Din åsikt
Postat av: danne

Nämen å fan, nu vare dags ;)

2008-04-27 @ 00:07:59
URL: http://danneyboy.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0