Fredag:)

Jag vaknade för en kvart sen satte på radion, och tur hade jag!
Just när jag sätter på radion börjar Jacob prata om våran talangshow, där han verkade häpnad över hur bra alla hade varit :) hangjorde dock mest reklam för Hildas Gitarr (vinnarna) hans liknelse var: Dem spelar Erik Gadd inspererad musik, dem var riktigt bra! :)
Ja, för oss som lyssnade fick oxå reda på att namtet på bandet kom ifrån någons lillesyrra som hade en gitarr :P , Grattis till gratis reklamen killar ;)

Idag gick ridnignen as bra förrutom att en häst jävel attakerade mig! dem kan faan vara läskiga ;) haha, sen fick jag reda på en av mina komande födelsedags presenter!!! :D yeey som är....

Motorcross freestyle biljettter till den 17 maj! :D :D :D av min kompisa Emelie! såå himla Bäst! <3
image13
// puss

Dagens blogg låt: Leona Lewis - Better in time

Din åsikt
Postat av: JB

Detsamma :-)

2008-04-11 @ 10:46:09
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0