Hello

Idag fick jag illa besked... det blir ingen utlandsresa för mig i sommar :(
Olika orsaker som jag inte tänker berätta här... Men känner egentligen inte för att skriva nu  men jag kan inte bara säga att det är mina vänners fel. Men när vi har pratat om det så länge känns det så himla sämst bara... Ska man vara i Sverige hela sommaren?
Jag vet att det är jätte snällt att vi får vara i Tylesand  hela sommaren hos johanna men ni måste ändå förstå att det känns när man tänkt på det så länge...

Men jag hoppas verkligen att det blir en festivalsommar istället då :) men jag e medveten om att det också kostar pengar... aja fyller kanske på här senare :P
 puss

Dagens låt: Sibel - That´s were I´ll go

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0