Lite tankar med mera...

Först vill jag be om ursäkt för att jag inte hämtade mobilen och fotade människan på gymmet idag :P
Hahah, ni skulle ha sett honom! tajta jassbyxor med kanten på kalsongerna så att man såg dem, en mörkblå tröja och en MUSTACH! människan var typ smal som en sticka :P så hilma roligt det är att se människor som verkligen inte bryr sig :)

Hypotetiskt
Sedan tänkte jag på en annan sak... Om ni ser en människa ställa ifrån sig sin väska för att sedan gå iväg. Sedan ser ni att en människa tar väskan och springer, vad gör ni? Skulle man springa efter?
Jag har kommit fram till att det måste hända för att jag ska veta hur jag reagerar. Eftersom man inte vet om det är någon som människan känner och som bar hade bråttom (mindre troligt). Men förmodligen är det ju någon som tattar väskan.

Tanke
Det finns ett ordspråk som heter: Som att sno godis från ett småbarn.
Men hallå?!? Godis är det käraste ett barn har, tror du att det är lätt att sno godis från ett barn eller?
NEEEEEEEEEEEEEEJ, pröva bara att ta en godis från Frej. Det finns ungefär 3% chans att du lyckas. Bara jag vet hur man tar godis från Frej = Småbarn.

Puss Dagen´s Blogg låt: Adam Tensta - Berofe U know it

Din åsikt
Postat av: den ovannämnde Frej

jag tackar för att du inkluderade mig i din fina blogg. håller helt med att man inte kan ta godis från småbarn men hade föredragit om du använt dig själv som exempel;)
frågan är, dessa 3% du skriver om, när har de 3 procenten någonsin inträffat?

2008-04-14 @ 19:17:20
Postat av: Mizz den kloke

Frej... man kan inte ha 100% procent så därför satte jag 3 eftersom saker förendras du kommer bli gammal,förlora dina reflexer ;)
du jag äter inte ens godis! Fett e ju bara såå äckligt ;) hahah ("nog")

2008-04-14 @ 19:20:30
URL: http://malinholm.blogg.se
Postat av: Frej's comeback

det var svårt att räkna antalet lögner i ditt tidigare
då de var ett ganska stort överflöd men jag fick det till ungefär 4,5 lögner.
du ska fylla arton och bör lära att leva lite mer som en vuxen

Mizz luktar Kizz

2008-04-14 @ 19:24:37
Postat av: Mizz's Svar

Frej asså du suger typ jättemycket. Sug kuk, ska fan spotta dig i ansiktet i zkolan imorgon.

ska gå och kamma mig, herrå lixom

2008-04-14 @ 19:25:40
Postat av: Mizz den kloke

svaret som e postat över detta e såååå inte jag som skrivt men jag skulle vara lika omogen som frej om jag raderade det ;) synd frej du förlora :D

2008-04-14 @ 19:37:45
URL: http://malinholm.blogg.se
Postat av: Concon

Hehe. kan inte bestämma mig vilket som är roligast att läsa, Själva blogg inlägget eller er lilla strid här bland kommentarerna. xD
nästa gång du ser denna mannen på gymet ta foto på han xD tycker det låter som en härlig man :P
för dun hyptes vet jag inte riktigt vad jag ska tycka, tror det är som du skriver att man vet nog inte förrens man ser det hända.

ett litet ps. det är en härlig blogg du har :)

2008-04-15 @ 16:02:11
URL: http://enjavla.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0