Nv-skiva @ Patricia

Igår var jag alltså på NV´s skiva på Patricia i Slussen.
Det började men att jag och Thilda åkte runt halva Sverige för att komma till Cronja, där vi förade med Jessica och Lydia.

Vid 22 drog vi in till Slussen, Patricia. Det första man såg när man kom in var JOHNNY DEPP!!!!!!
Hahah jag bara skojade :P  Men shit vad människan hade satsat! Sååååååååå himla härligt med folk som satsar :D
"Keira Nightly" vär oxå där tillsammans med "Johnny" :P  Hon var typ hur söt som helst och ass trevlig! det trodde man inte om en kändis ;) tihi.

Början av kvällen var kanske lite seg ialf när Jessica,Cronja och Lydia mingalde omkring och jag och Thilda inte hade någon anna att prata med "typ" :p haha
Men men kvällen känndes lyckad :D

Vägen hem...
Det börjar med att vi springer till fel buss.... Men rätt buss för mig ialf :)
Jessica och Thilda fick då skjus från tyresö centrum. Själv väntade jag på min riktiga buss i centrum och under tiden pratad jag med en tant som var ute och gick 3:15 på kvällen :P orkar inte skriva om henne.. även fast det skulle lyfta dagen blogg som egentligen inte handlade om något :P

Puss Dagen´s Blogg-låt: Linkin Park- Numb





Din åsikt
Postat av: natalie

haha ja cronja hon bor allt knasigt till hon ;)

2008-04-24 @ 19:20:04
URL: http://haiti.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0