om man tänker :P

Om du sitter på tunnelbanan finns det en 100% säkerhet att du inte är den som sticker ut mest! Jag har ingen anning om varför det är så men just på tunnelbanan kan man inte vara värst! :P
Som idag sitter jag på tunnelbanan  och ett par går på... Killen såg rätt normal ut medans tjejen såg ut som en 30årig fjortis i chockrosa. Jsag sätter mig självklart och tittar på dem. Och när jag hör dem prata hörde man direkt att dem var gamla narkomaner. Orden lixom fastnade i munnen på dem och helt plötsligt kunde dem börja prata engelska. Jag undrar om dem är medvetna om det själva? För man vet ju själv att om man är grymt packad och ska prata hör man själv hur illa det kan låta:P Men för dem är det ju konstant så då borde man inte tänka på det längre....

Puss
Låten Today är: Matt Pokora - Dangerus


Din åsikt
Postat av: Patrik

du är sämst :D

2008-04-29 @ 23:38:12

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0