över allt och ingen stans :D

idag hade jag ett dilema...
20års fest på byggde gården för kära Unn eller nytt stäölle med denise och livan. jag valde båfda :D

först firade jag Unn sedan drog jag in och Mötte livan och Denise :) vi drog till det nya stället ,typ där resturganegn Mango ligger det sög vi gick in utan att betala såg att det var 7 pers. Vakterna sa betala 120kr eller gå... vad tror ni vi gjorde gick så klart!!
vi drog till Ice där Denkan kände nån så vi kom in gratis :D men det var typ inge drag där heller.. det var människor men dem satt bara.. så vi drog till "Hitchern" där vi festade lite, träffade Rasmus oj vad kul att se han .. haha plus typ 50 andra jag kände bland annat cicci och Minnaa!!! as kul :D men det var inge drag där heller så nattklubbs ägaren tog oss till fellow och därvar det DRAG :D vi fick var sin red bull vodka och sen blev det bara roligare och roligare :D....
vi drog förstås till donken sedan jag och livan :) där satte vi oss bervid några som visade sig vara apor men dem blev ubytta till Jonatan och hans kompisar :) as sköna :P efter det blev det natt buss hem med fylle människor som tror att dem har en chans kl 5 på morgonen ... ahahahah
Dock ringde jag en person som tydligen hade raderat mitt nummer :S eller nåt.... fast han hade smsat mig på kvällen så han e väl lika dan som alla andra.... aja får väl hitta någon bättre ;) tihi, finns i sjön ja tusen fler fiskar finns det alltid :D


puss dagens blogg låt: I just call to say i love you steve wonder...(min ringsingnal)

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0