Sämst!

Okej, idag hade jag massor med val av vad jag kunde göra:
1. Gå ut med murre, Nalle och Bodil. vilket hade varit as kul.
2. Gå ut med Jennie, Amanda & Ninni till 360. Vilket oxå hade varit as kul :P
3. Hemma-fest inne i stan.

Men nej jag kunde inte bestämma mig så jag valde att åka med Millan på tävlingen imorgon bitti istället. Jag e ju Helt SÄMST! haha ja, tur att man har Thilda som får en på bättre humör när man inser att det här misstaget kommer man aldrig göra om.. har man flera allternativ sk man välja ett och följa det.. Nu blev det ju bara SÄMST!

Förlåt mina trogna kompisar :p och nej murre jag ska inte dizza fest igen.. jag lovar! :D

Din åsikt
Postat av: Melina

ha en bra tisdag

2008-04-22 @ 15:59:26
URL: http://mmelina.blogg.se
Postat av: Murre

haha....det låter bra det Malin =D

2008-04-24 @ 19:19:33

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0