Tack! :D

DET HÄR KOMMER BLI ATT LÅNGT...

Morgonen & Dagen

Jessica vann grattis "tävlingen" 2:a kom Elli 3:a kom Frej.....
Jag bli väckt av en sandig hund, får en väldigt fin kläning och ett körtkort (får ta körkortet asså).
Klär på mig, städar rummet och springer till bussen.
Kommer till skolan där jag får PAKET! flera stycken:
1. T-shirt med texten Världens bästa Mizz från Frej och Daniel :)
2. T-shirt med texten Skolans bästa NP-TAL (nationella prov talet asså) Från Alex, Sofia och Thilda :D
3 "Fin"- lakrits från p&b av Sofia ;)
4. Nyckelband med texten Cheerleader <3 ass coolt :P av Thilda

TACK FÖR ALLT!

På eftermiddagen lackade jag ur lite när jag först märkte att Buster inte hade städat rummet.. där vi skulle äta!!! Men jag hade mina trogna vänner där som hjälpte mig med att lyfta bord och allt ;)

Kl: 18:00

Jessica, Thilda och Cronja kommer och joinar mig, Emelie, Johanna och Denisa.
Första komentaren som läggs:
-Det här ser precis ut som på mitt land.
TYRESÖ E INTE LANDET!

Tacos serverades hemma hos mig vilket visade sig vara populärt :D
Det blev en väldigt pratig middag, vilket jag gillade :P

Innan vi gick: Malin- Har jag glömt nåt nu? Jessica vad ska man ha med på krogen?
Jessica: - Leget..
Malin:- Faan, Passet!!!
(Jag sprang in igen, hur kan man glöma passet?)

Sedan skyndade vi oss till bussen (som vi hann med).
På bussen skämde Jessica, Cronja och Thilda ut mig totalt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Tänker inte säga vad som hände, men kommer nog inte visa mig ute igen.. ibland har man otur om vilka som sitter bussen kan jag ju bara säga, hahahahaha

Huset
Vi kommer fram till Huset vilket verkar dött..Men vi möter Samuell och Danne där + nån till.
Vi sätter oss på vip-avdelningen där Cronja lyckas spilla ut 2 glas öl!
Först på ett bord, sedan böt vi bord där hon gjorde exakt lika dant :P Det roliga var när jag sa men cronja gjorde jag en viftande armrörelse som sveper omkul mitt ölglas, haha

image15

"Serjant Andersson"
Vi dansar och har kul där en kille kommer fram till mig och sedan berättar att han har en egenlägenhet i Tyresö och att han precis kom från afganistan. Haha okej det första var väl sant, men tror han att jag e dum eller? :P
Jag har dock inte kollat upp om det finns någon "serjant Andersson" men men :P
Bara så ni inte får funderingar ... Nej jag åkte inte hem till den människan! haha

Lalalala
Det roliga var att även fast vi dansade med Samuell och Danne så kom det fram killar HELA tiden.

Dock drog Samuell och Danne + den andra ganska tidigt... Men vi stannade kvar och dit kom Anton.
Resten av kvällen gick ut på att dansa, Andas, dansa, andas, dansa... Ass kul!
Träffade även Johan och Therese där vilket var ass kul.. att lixom gå ut och Wopps så var dem där.. Therese fick halva Huset att gå fram till mig och säga Grattis :) tihi as kul!

Senare mot kvällen måste folk ha trott att Anton haft en väldig charm eftersom han stod och dansade med 3 tjejer hela kvällen :P

CP CP CP CP CP
Okey, Det finns tragiska killar och så finns det killen från tunnelbanan...
Jag, Thilda, Jessica och Anton sitter lugna och åker tunnelbanan på väg hem. En (FUL?!!?!?ASSÅ FUL!) kille går förbi, stannar, tittar på mig ,säger:
-Asså du e ful.
Jag :- Va?, Vad menare du med det?, Vad är det som e fult med mig?
- (Han knöglar ihop ansiktet) Jag vet inte, du är bara ful.
(Jag fattar ingen ting! Den här människan: blek gul-brun färjad hy, Ovårdade ögonbryn, max 1,47cm lång! säger åt mig att jag är ful? vad hade jag gjort mot honom lixom)
Människan fortsätter att tjafsa med mig och folket runt om oss på tunelbanan sitter och lyssnar.. Alla var på min sida! (vilket är förståligt)
Killarna brevid oss säger:- varför bryr ni er?
Jag:- Man kan ju inte bara sitta här och ta skit när någon utan anledning kastar ut sig nåt sånt.
Dem: - Okey, men slå ner honom bara, jag vet att du tar honom!
Jag:- Haha, "nog" att jag skulle börja slås med killen :P
En annan kille går förbi Jessica och viskar i hennes öra:
- 24millimeter
( Jag tänker inte förklara för er som inte fattar)
(SRY, att jag lämnar ut lite men vadå mitt minne blev kanske lite påverkat)

Hem

Sedan tar vi alla Nattbussen hem dock hoppade alla av 375755 stationer innan mig. Men Liv satt på bussen vilket jag märkte senare hon hade ju haft sin studentskiva och skulle nu hem till Mikko. Hon hade haft en lika lyckad kväll som mig :D

Tack till alla som firade min födelsedag!
Ledsen att Emelie, Denisa & Johanna inte kunde följa med ut men vi ska göra göra era dagar lika bra som min :D
Er som följde med ut : Samuell, Danne, Thilda, Cronja och Jessica
Härliga skara som stannade hela födelsedagen: Jessica, Thilda & Anton

Övrigt
Det var ju grymt roligt att kolla utkorgen idag! hahaha
Den som fattar vad jag skrev på dessa exempel SMS är GRYM!!!
Till Alex: Tbe godo set
Till Jebbi: Du as utv odds
Annat Till Jebbi: De e k t du hon har

När man är 17 får man höra:
Det är ändå inte så kul att gå ut när man väl får det...
HAHAHAH joo!!! Jag hade as kul! :D

Det kanske låter som jag e grymt själv god mellan samtalet med cp-killen men slänger någon ut sig en sån kommentar.. stå på er tjejer! <3

// Puss
Dagen´s Blogg låt: Ja, det var många som spelades ;)
image16image17
image18






Din åsikt
Postat av: amanda

Grattis i efterskott! inlägget tog aldrig sluuuuuut! :)

2008-04-19 @ 17:30:11
URL: http://amandagardelin.blogg.se
Postat av: cronja

haha va? hade jag ut två ölglas? gud vilket slöseri med dricka!!!

2008-04-19 @ 17:37:18

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0