En normal kväll.

En helt normal kväll.... troddde jag att det skulle bli igår. Då man umgås med sina vänner och har mysigt.
Dock tror jag att någon liten filur-pyssling var ute igår för när vi bestämmde oss för att vi var trötta oh skulle åka hem började det så här:
Emelie orkade inte cykla upp för den ortoligt långa backen i alby så vi bestämmde oss för att  rulla cykeln brevid. Dock gick inte det så bra då cykeln drogs bakom moppen och vi höll på att ramla sönder :P

Väl uppe vid hållplatsen kom vi på att vi inte ville gå hem och dö redan. Då fick älskade-Johanna en Idé!
Vi skulle bli fjorton igen och busa runt.
Detta tyckte vi andra verkade as kul så vi tog bussen till statoil och köpte det vi behövde och sedan var det bara att busa sönder! hahhah, det var en sådan otrolig adrenalin kick! Och oj vad vi fick springa...

Nu undrar ni säker vad det var vi hade gjort som var så busigt. Jag vet inte om jag ska skriva det här pga.
1. Vi blev förmodligen polisanmälda.
2. Ni skulle börja tvivla på om vi verkligen är gamla nog att ens gå gymnasiet :P

Puss puss
och eftersom 3 av fyra av oss går utbildningen Kok blir Dagen´s rätt : Äggröra

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0