Killar jag inte gillar

Det finns en sak jag inte förstår. Hur vissa orkar? :P
Varje gång man går ut är det minst 50485754killar som ska säga hej eller hur vacker man är och bla bla...
Första gångerna man hörde det var det kul, man blir ju glad när någon säger att man är snygg. Efter det blev det alldagligt och nu är det typ jobbigt!
Mångfallden av de som hälsar eller berättar hur vacker du är är Babbar. Detta vet jag inte varför deras religon anske säger nåt om att man måste hälsa på alla :S men jag vet inte.
Killar som har planerat att hälsa rör sig på ett speciellt sett och tittar på dig låångt innan de kommit fram. Nu för tiden tror jag att det flesta killar blir glada av att man höjer ögonbrynen ens. Ialf är det det enda jag gör :P

Undantaget. Jag sitter på natt-bussen några Babbar går förbi med den där blicken i ögonen som säger  jag kommer prata med dig. Men de gör inte det... förens dem går av då kollar nummer 1 på mig  med granskande ögon samma nummer 3, nummer fyra däremot hälsar på ett kaxigt sett för att sedan hoppa av bussen. Jag höjer som vanligt på ögonbrynen och tittar bort , helt ointresserad. Bussen åker. Men nu gör jag det jag aldrig gör. Jag kollar bak. Självklart var det de dem hade väntat på och de hade fått ut vad de ville av hälsningen :P haha

Puss
hello goodbye- here in your arms

Din åsikt
Postat av: Anonym

Inte kul. Stackare

2008-08-20 @ 21:43:03
Postat av: ett snäpp smartare

Detdär måste vara sämst, man är tjej och försöker ha roligt, så kommer det någon kille och säger hur vacker man är och bjuder på drinkar. Som kille kan jag inte föreställa mig det men det låter ju faktiskt förjävligt



Ja, ironi

2008-12-01 @ 13:29:30

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0