Så mkt på så kort tid.

jaa vart ska jag börja...
Det har hänt så mkt på mindre än en vecka.  oRkar ni bara läsa ett stycke läs: "Första natten" känns som att det hände mest då.

Paddlingen
Jag och tilda ankommer till paddlingen en hjälp av brorsan.
Väl ute på skön märker jag,  Thilda, Philip & Adde att vi inte är så snabba på att paddla så vi knyter ihop våra kanoter och försöker ta os fram på det viset dock går det lika långsamt och de andra paddlar ifrån oss.
  Jag och thilda bir ebjudna att dumpa kanoten och åka med i en motorbåt dumma som vi är tackar vi nej. :P

Paddlings ön
När vi kommit fram efter 5 timmars paddling ställer vi upp tälten och presseningen så fort vi kan ch i samma sekund som vi är klara bryter stormen ut... som inte kom att försvinna förens vi skulle åka hem.

Första natten
Börjar med att jag sover inne i Adde och philips tält men vaknar varannan sekund av att tältet håller på att rasa ihop.
Plus att jag en gång hör Joakim säga: Min sko brinner den brinner!!
Andra gången knackar han på vårat tält ochsäger:
-Vart e pappret?
- i mat tältet.
-Jag skiter i släpp in mig jag behöver papper!, Släpp in mig!
Jag bestämmer mig för att hjälpa människan så jag går och hämtar pappret till den förvirrade ungen, som skärt av sig 2 finger toppar.
Till slut kan jag inte somna om och då säger philip:
- En tältpinne har låsnat här.
Jag for ut ur tältet och kom tårögd till Frej, Joakim &Viktor istället för på något sätt kändes det som att presseningen var säkrare. Där lckades jag roffa åt mig ligg under laget och spenderade största delen av min natt där istället.
På något sätt lyckades våran pressening hålla hela natten i detta häll regn!!!

Dagen
Det regnade och vi var nära på att ge upp. Men majoriteten talade för sig och vi blev kvar. Dock satt vi i tälten hela dagen och spela kort. Jag är mästare på finns i sjön.
Alla utom jag, jocke & adde bestämmer sig för att ut och paddla i forsen. Tillbaka kommer alla men Thilda och Micke e lite blötta...
Medans dem är ute och paddlar ska vi hålla igång elden. Det gör vi med Riskakor och Chips.

Det var det mesta av paddlingen, men var tvungen att vara där för att fatta allt.

puss puss dagens låt: Ted hjärdestad - Sol, vind och vatten.

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0