Toxic

Att festa är som en drog

Det är så otroligt kul att gå ut. Att dansa, göra vad du vill. Allt är så himla kul! Man blir beroende av att gå ut, det blir man. Jag kan inte riktigt beskriva vad som är det roligaste när man går ut. Men att veta att man är i fokus nästan hela tiden känns rätt bra ;P  Även fast man tröttna på vissa vet man att det behövs för ens ego. Men sedan hur kul är det inte att dansa! Jag tror att det är vad som driver en mest till att gå ut. Att få dansa, dansa, dansa! =D
Jag är beroende av att gå ut, men det är nog ett beroende som växer bort för jag vet nu att man kollar på de gamla som vågar sigin på klubbarna. Jag vill inte vara den som får de blickarna :P


Nu vet jag vem jag är...

För er som har sett snygg, sexig och singel så vet ni vad jag pratar om. Jag känner igen mig i Christina i filmen.  Dock tror jag att det är ganska många som gör det men jag är ialf en av dem.  Att tycka det är kul att leka för att sedan tröttna och hitta någon ny kul :P Mn man växer väl upp nån gång ;)

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0