Yesterday

Dag: Bad med flera i Falten. Jag blev geting stucken :( !!! Och adde lärde sig salto från 5:an.. Vilket drog upp våran status på hopptornet ;O haha dock var det "någon" som drog ner statusen igen, när människan i fråga satt i en timme uppe i hopptornet utan att hoppa. Måste även säga att jag e stolt över Daniel H som hoppade från 5:an  =)

Kväll: Malin och emelie åker in till snaps och möter Alex, samme, danne, kalle på vägen vilket var trevligt :)
Innan vi träffade Emma och Denise med gäng. Där vi hade det super trevligt.
Men... När vi skulle kissa kommer det en  babbe jävel och säger kissa på mig , kissa på mig! Denise säger åt honom att dra år helvete och så vidare. han går....
när vi sedan sitter och kissar dycker hans huve upp genom gallret och säger jag ser er!
CP CP CPCPCPCP

När jag sedan skulle hem kom de snälla killarna: Frej, Philip, Adde och joakim( ser ut som en Linus men what ever)
Så åkte vi bilen till pungpinan och kollade lite halvt på Göta kanal :)
Sedan fik jag skjus hem =D av snälla Philip ;)

Pusss
Dagen´s Blogg låt: Nelly Furtado - Maneater. ( det var länge sedan man hörde den men det e faktist bra =D )


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0