Julafton

This is my Christmas:
Det började med att jag jobbade 7-16 för att sedan åka hem till familjen och äta julmiddag.
Julklappar: =)
Digital photo frame
Underkläder
massage sak (NEJ, SLUTA TÄNK)
Sidenlakan
Tofflor som man värmer i mickron :P
Digital Kamera
Pengar
Sminkkurs
Löparskor
anmälan till midnattsloppet( lackade lite på mamma)
Tjockis tröja
T-shirt addidas
Minne 8 GB
klänning från Gina Tricot
Thats it!

Händelse på Donken:
Gubbe i driven får sin stora cola...
- Men jag sa utan is!
jag:- Kul att man är lack så här på julafton. (lite bortvänd)
han- Vad sa du?!
Jag: Jo , jag sa att det är bra att man är lack så här på julafton
( med en glad min, och gubben var för gammal för att fatta vad lack är så jag kom undan med ett smile ;) haha

Xxx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0