Juldagen... årets festdag

Ja så har det då varit åretsfest dag. Juldagen! Jag var hembjuden till Carro på tjejmiddag först där vi förade lite för att sedan dra till ambassadur =) Underbart rolig.. lite virrig kväll. Dock har de här 2 senaste dagarna varit ett helvete, Det jag hade drukigt: 1 flaska vitt 2 redbull vodka 2 fischermänns friend glas vitt vin Jag tro inte att jag "skryter" för bevisat nog har jag ju inte klarat av detta... :P Saken är att hade jag inte blivit bjuden hade jag ju aldrig drukit så här mycket. som alla vet gratis är godast :P Annandag jul: Vaknar spyr, åker till Sickla mår piss kommer hem spyr sover. Dgen efter annandagen: Vaknar åker till donken mår fortfarande dåligt.. jobbar får rast klockan 15 då jag äter ett happymeal. Innan jag åt detta hade jag inte ätit något jag fått behålla på ca 36 timmar :P hela annandagen klarade jag inte ens av LUKTEN av mat! :P XXx

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0