Andra dagen i Vemdalen

Min underbara klass :P
Igår hade mina sköna klass-kompisar klassfest. Har dock inte hört så mycket av vad som hände förutom att Alex mår piss idag ialf  :P tihi. Vet oxå att dem ringde mig mitt i natten för att sjunga för mig, underbart att dem tänker på mig ;) haha, efter någon minut slutade dem och alla hälsade. Den ända som inte var glad var väl min mamma som också vaknade av denna skönsång, tack klassen :D haha  

Tankar om brädåkare:
Jag tror att många som åker bräda tänker som jag, tycker att man är rätt bra och tar sig ner för svarta och röda backar utan problem...    okej,kanske lite problem.
Men egentligen är vi bara sådana som vi själva hatar! sådana som tror att vi kan åka men tittar man back ser man att de är en själv som gjort de där hemska isfläckarna som man klagar på, vid de brantare delarna av backen.


Bräd-skola
Jag kommer till skylten för snowboards, de står två flickor där med en tränare. Jag kommer fram och inser att de är dem jag skall vara med.
Vi åker upp med liften , jag fick åka med tränaren Daniel,  han var runt 26 och bodde i Göteborg. De andra två tjejerna i gruppen var rätt tysta och kände varandra sedan innan.
De första jag gjorde när jag kom av liften var att ramla! fett pinsamt! haha, men vi åkte ner för backen som vanligt så att han skulle se hur vi åkte.
På vägen upp frågar han om jag inte vill byta till den bästa gruppen nivå 3,  ;o ,jag berättar att jag läst brochyren och att det står "nivå3: kan kontrollerat ta sig ner för alla backar"
-Och jag är så inte kontrollerad i svarta backar!
(han) -haha, de e ju bra att du läst broschyren men det är de ingen annan som gjort så kom imorgon kl:2 istället så ska vi hoppa och raila!
Jag tänkte: (jippie!!!!)

För övrigt har jag as ont i nästan hela kroppen efter bara två dagars åkning, men man tränar ju bort smärta så de är bara att köra på. Tror inte att det lär bli så mycket mer skidåkning i år, brädan äger! :D

// puss<3<3<3

Dagens Blogg-låt: Sum 41 - In too deep


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0