Inte Helt Random-day

 Onsdag lite från dag -och kvällen

På väg hem

Min hem väg var dramatisk idag!
Det börjar med att jag kommer fram till Gullmarsplan där jag ska byta till bussen, när jag står i rulltrappan på väg upp mot Tyresö bussarna hör jag en klagande röst bakom mig och ser att det är en tant med två hundar som också ska upp.
Hon börjar med att säga:
-Går det bra?, - Så det är inte för jobbigt då?,- Okej då går vi.
Så går dem upp för trappan.
(Jag inser att hon pratar med sina hundar)

Sedan när jag går från bussen på väg hem ser jag på långt håll en stor (vältränad) kille i en goose jacka. När jag kommer närmare ser jag vem det är, SWEITCH*! Jag tittar på honom när jag går förbi för att se om han sett mig / känt igen mig men han tittar rakt fram ut i ingen stans.
När vi passerat varandra tänker jag det finns inte en chans att han inte vet att det var jag så jag vänder mig om, och (haha) han hade känt igen mig och tittar tillbaka på mig men vänder sig sedan snabbt om och går vidare. 
Usch, vad bra det kändes för jag hade dessutom en se-bra-ut eftermiddag så jag regerade ;) haha

(* För er som inte vet vem Sweitch är så träffades vi på en fest, och han är väl den största playern som någonsin funnits. Men jag måste ha något fel eftersom jag var den enda som inte ville ha honom :P )


Helkroppsmassage
Idag var jag på min första helkropps massage med mamma, det var ass skönt! Fast då började jag tänka på vad alex hade sagt tidigare idag... att man borde kanske tycka att det är konstigt att man får njuta så mycket av att någon annan tjej tar på en :P men nee inte alls konstigt...ASS SKÖNT!  ;) 75 minuter total Malin tid.

 // Puss på er

Dagens blogg-låt: En cool remix av Justin Timberlake´s - Sexyback

 

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0