Måndag-friskis

Idag @ Friskis & Svettis

Idag fick jag pröva på spinning på Friskis i Tyresö. Jag åkte dit och tyckte att det var spännande eftersom jag aldrig varit på spinning förrut.
Det började med att jag inte fattade hur man skulle ställa in cyklen, jag stod där och visste inte vad jag skulle göra, och då kom han som skulle hålla i spinningen fram till mig och frågade om jag hade gjort det här förrut, jag var ärlig och sa att jag aldrig prövat och så började passet.

Efter bara 5 minuter känner jag en otäck svett lukt, STRAK, jag tänker: wow, vad jag stinker! Men upptäcker genast att cyklarna sitter über tät och brevid mig har jag svett-tant nr.1  lättad tänkte jag tur att det inte är jag som luktar ialf. De då jag inser... jag ska sitta brevid henne i 45minuter, JAG KOMMER DÖ!
Otroligt nog slutade min näsa ta upp lukten efter 3min, vilket var skönt.
Efter passet kom tränaren fram till mig och säger:
-Var de där verkligen första gången du va på spin?
-Du var ju ass bra! (Jag stolt* )


Livet enligt Mizz:
Förtillfället rullar allt på som det ska jag mår bra och chillar lagom :P
 Har dock lite ångest över att jag inte vet om jag ska fortsätta på gympan eller inte... alla andra slutar typ så jag vet inte vad jag ska göra. Jag e medveten om att jag kommer sakna att bara få slänga min runt i volter och känna att jag slängs runt av dragkraft i skruvar. Men men får se hur jag gör.
Den stora frågan om K, har jag faktist ingen aning om "de har kommit upp ny fakta" om man säger så, så där får vi också se hur allt löser sig.
Nu är det bara en vecka kvar till sportlovet och jag ska vara borta HELA veckan! lör-lör så jag kommer missa allt roligt som händer :P , tex. min kära klass som ska ha klassfest, alla hockeymatcher men HSK ;) , alla busiga ider som kommer upp när man har lov :P
  jag kommer sakna er ALLA därför får ni gärna ringa mig under lovet eftersom jag kommer vara själv.
Jaa, enda dagen jag kommer kunna festa lär väl bli sista lördagen under lovet.. då får jag röja :D

Många som bloggar läger alltid upp en bild på hur de klär sig varje dag, jag tänker dock inte göra det idag kanske händer någon gång i framtiden. Men förtillfället känns de lite off  :P

Puss

Dagens blogg-låt: Vanessa Carlton - A thousand miles

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0