På G till Fjällen

Hej allihopa  :)
( ointressant att läsa de första 4 styckerna typ ;)

 Vill bara börja med att säga att jag hade tänkt blogga igår, eftersom jag just nu sitter i bilen på väg till Vemdalen trodde jag att jag skulle vara hemma hela kvällen igår och ha tid för bloggen och att packa men så blev dt inte riktigt.

Som sagt idag åker jag iväg till Vemdalen nu då, jag kommer att vara borta HELA lovet så ring mig gärna på kvällarna då jag annars kommer sitta själv med min familj och mina läxor.

Om gårdagen:
Jag fick reda på att om jag bara kämpar lite till i Företags ekonomin kommer jag att få MVG :D yeahey  Och min sista lektion som var ridning gick hyfsat bra kom bara på att jag hade massa papper jag måste lämna in vilket jag har skjutit fram till lovet :P

På kvällen dårå hade jag tänkt säga hejdå till mina vänner innan jag stack så jag ringer Emelie och Johanna som är ute hos Gosse, men dem tycker att det är en jätte bra ide att jag kommer dit ut. Så jag åker dit missar själv klart bussen så Gosse som skulle hämta mig på fyrhjulingen åker hem och jag börjar gå, men blir stoppad av att Gosse fått åka tillbaka för att hämta mig eftersom Emelie inte lät mig gå den über långa vägen själv :P

Vi kommer fram och Emelie och Johanna kommer ut springade för att hälsa på mig, ni annar inte hur bra de känns :D
Jag kommer in och sätter mig i soffan där "Emelie precis haft utsläppt hår med Gosse"  ;) (vilket jag fick reda på senare på kvällen)
När jag lungnat mig efter upphetsningen av att först åkt fyrhjuling oh sedan kommer in till ett bord fyllt med salta pinnar och ostbågar, så säger Emelie :
- Kan vi inte kolla på porr?
(asså alltid Emelie, har du ingen gräs eller, det är typ därför man åker ut till Gosse ; Fri Porr med vänner, haha )
Men vi kollade på Beck enslingen istället så Emelie fick sin lilla dos av porr. ( om ni sett den.)

Sen kom frågan om K "självklart" , där fick jag berätta hela historien om T eftersom hela sällskapet inte hade hört den, vet däremot inte vad jag ska göra med allt vetande nu :P


Idag
Jag har sett en tant som fortfarande leker med nallar och petar dem i ögat.
Jag har ätit massor med godis, (måste nog börja lyssna på Frej, jag bara sväller i mig utan att njuta och vill bara ha mer) Mådde ASS illa efter allt godis, klantigt*

Nu är jag ialf framme, sitter och undrar vad jag ska göra hela kvällarna så glöm inte att ringa ;)

// Puss
Blogg-låt: Toppen & Estet - PussPuss


Din åsikt
Postat av: danne

Jag tror inte att Emelie var ensam om den önskningen...

2008-02-23 @ 19:27:39

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0