Skryt blogg idag

Malin @ Vemdalen 
 
Idag tänker jag inte bry mig om att jag skryter i min blogg för det har jag rätt till :P

Med tanke på att jag aldrig hoppat före i förrgår har jag utvecklats såå enormt!
Detta har jag uppnåt:
1. Kan åka åt båda hållen ungefär lika bra
2. Indy grab och Tail Grab
3. 180˚ 
4. och lite små jibbar trix på marken

Det känns faktist lite nice att få skryta ;)

Annars händelser idag:
Jag, Emma & My tycker att lift kön blev lite lång (vilket den typ aldrig är här) men vi bestämde oss därför för att ta skidskole-ingången vilket gick ass bra vi fick bara några sura blickar men ingen sa något! :P så vi bestämde oss för att alltid gå där ;)

haha, killen som står vid liften flörta med mig ;O , ass söt :P

Annars har det inte hänt så mycket mer, har mest övat på att trixa.

Men måste bara säga att jag saknar er där hemma och tänker på er, vi syns snart vilket jag ser fram emot fast skulle gärna vara här en vecka till :P Men jag har inte glömt er ;)



Så här bra ska jag bli:


Puss <3
Dagen´s Blogg-låt: Justin Nozuka - After tonight


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0