The Who-village

Hejsan ni där ute :)

Måste bara börja med att fråga, hur barnslig får en vuxen person vara? Min låtsas pappa måste nog ta pris för att vara barnsligast! Han tycker att det är kul att åka skidor framför en och skvätta snö i facet! det gjorde man när man var 10! :P

Men annars har jag det as bra här uppe i fjällen. Jag har insett att jag kommer att missa årets klass-fest hemma i Sthlm men det finns lixom inte så mycket jag kan göra åt de , bara hoppas att dem har det kul :)

Jag har anmält mig till Bräd-skola nu ialf, den börjar imorgon och jag skall lära mig att raila och hoppa :) trodde inte att man gjorde sånt på skidskolor.

Måste rätta en sak från de förra inläggen, jag vill jätte gärna att ni ska ringa men faan inte mitt i natten senat 23 :P eftersom jag inte är uppe så länge här i fjällen...

Och jag som trodde att jag skulle få tid för läxorna...Ähmm såå e de inte man orkar inte sitta med läxorna efter en dag på fjället:P

// puss <3

Dagens blogg-låt: lite töntig men bra, High school musical 2 - Gotta go my own way


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0