Tisdag @ Film

Well Hello blogg-readers! :D



Idag har det inte hänt så speciellt mycket men har fått  förfrågningar om att blogga oftare och jag vill ju inte göra någon besviken ;)


Så mina tankar idag...

Jag har kommit fram till ( med Hjalmars hjälp) att gå i högklackat är som att åka skridskor första gången för säsongen, man e lite vinglig innan man gått in sig.

Jag har kommit fram till att jag är en film-spoiler! usch vad jag hatar såna personer, fast jag tror att de är därför jag gör det själv. Det är alltid folk som berättar för mig hur de kommer gå i filmer jag inte sett och då gör jag de tillbaka.
 Som idag vi kollade på Kopps, och jag skrattade varje gång innan det roliga hände eftersom jag visste att de skulle komma :P Tänkte faktist inte på det fören Johan sa de till mig att jag hade skrattat innan alla skämt.

Ex. på när jag varit hemsk spoiler! ( läs bara om ni sett Bourne 2 )
Jag och Ludde ska kolla på film, den andra Bourne filmen (han hade inte sett den).
Det börjar med att vi sätter på filmen och jag kommer på vilken av filmerna de är så jag säger:
-Juste det är ju i den här filmen hon dör :P
( Jag får ett slag på armen och kommer på att jag måste hålla min kunskap för mig själv )
Ludde som då vet att hon kommer att dö, säger:
 -ja nu dör hon.
jag spoliar igen och säger:
 -ne de är ju inte här de är när dem åker av bron.
( Blir slagen igen! haha)
Sedan när Bourne är på flygplatsen och blir tagen,säger jag:
-Ja! det här är ju så bra, fatta att han lyckas ta sig förbi alla dem där sen :P
haha ja ni förstår kolla INTE på Bourne med min om ni inte sett dem ;) haha  

// Puss <3

Dagen blogg-låt: T-pain / Flo ride - Get Low


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0