tredje dagen i Vemdalen

Roliga händelser under dagen:
7.00 Millan flyger upp i sängen, jag fick för mig att jag ligger i min vanliga säng så jag rullar "mot väggen" för att undkoma en blöt hund puss. De enda felet är att här finns ingen vägg... (haha)

13.00 Lunch. (För fakta: Patrik och Mickis är tillsammans. Vi grillar korv det finns tjocka och smala. Alla har redan ätit en varsin, dags för nästa vända.)
Patrik:till Mickaela -  Vill du ha en smal eller en tjockis?
Mickis - Jag har redan tagit min tjockis.
Pelle - haha jaa, när du tog Patrik
(Patrik får en sur min i facet :P)

18.00 Tilda ringer och berättar om sina "behov" haha



Brädskolan 2:
Idag hade jag alltså byt till en nivå 3 grupp vilket var kul :) det första vi gjorde var att åka till funparken för att hoppa. 
Daniel (tränaren) frågade hur många har hoppat förut?
alla utom jag räkte upp handen, jag kände mig lite underlägsen men vad kunde jag göra lixom ? 
Första kille åker ner för att inta hoppet... Han ramlar precis innan hoppet! jag tänkte ( hahaha, vilken looser, han som skulle vara dukig)
Min tur, jag siktar, böjer på bena, hoppar, drar upp bena mot magen och landar! Jag lyckades! ass bra :D  tihi

Sedan fick vi lära oss att olla och så fick vi i läxa att lära oss åka switch! man ser ju ut som en nybörjare i backen när man ska byta ben helt plötsligt :P

Och bara så att alla vet, åker man i en blå backe så övar man givetvis på något...därför kan man inte rå för att man inte kan stanna  så fort man ser en unge ligga framför fötterna på en.

Extra till er som sjunger när ni åker skidor: JOOO, NI HÖRS! haha 

Puss<3
 
Dagen Blogg-låt:  Sommarpojkarna ft. Fröjda - Hångla i sanden

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0