Välkommen till min nya blogg!

Idag börjar då min blogg.

 
Eftersom det inte hänt så mycket idag (förutom att jag insåg att jag har världens bästa vänner som skickar gulliga sms) så tänker jag berätta om den här bloggen.

Eftersom ingen vill sitta och läsa om någon annans dag bara upp och ner så tänker jag bara skriva de roliga händelserna per dag. 

Sedan kommer jag ockå skriva vilken låt jag har lyssnat på medans jag skrivit bloggen, så får ni veta lite om mig samtidigt eftersom musik smaken säger lite om personen.

Idag är det ju alla hjärtans dag så därför måst ju mina kompisar få vara med i bloggen, tyvärr  får inte alla plats men jag vet att ni finns där.



Johanna, Emelie <3 Denisa

Puss


Din åsikt
Postat av: danne

Sparad i bokmärkesfältet! ;)

2008-02-14 @ 17:44:36
Postat av: Anonym

malin du betyder mycket för mig också

2008-02-18 @ 22:46:40

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0