Jag är Hund-vakt

Dessa dagar har Millan de bra.
Igår gick vi runt Flaten, vilket tar cirka 1 timme och 20 minuter för den som vill veta. Härlig runda föresten man känner inte hur långt det är när man väl går. Dock är det roligt att ha lite mer sällskap än en hund men millan går bra :P

Idag var jag milan , johanna och emelie som kommit hem :D:D:D
i Alby och Bada. det är så mkt lättare att komma i vattnet när man har en hind med sig ska ni veta :P

Kollade nyss på Seinfeld där dem sa något smart.
varför säger man:
ursäkta mig jag hörde inte vad du sa? eller
Förlåt mig kan du upprepa det där?
Istället för att skylla på den som pratar otydligt som :
-ditt fel prata högre! eller
-Du det går inte att uppfatta vad du säger.

Puss Jag har nu hittat Mcdonalds låten på You tube så här har ni den:


Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0