Jag blev arg. Det lönade sig, som alltid.

Jag hatar att jag alltid vinner på att bete mig som en snorunge.
Hur kan det vara så att jag alltid får som jag vill bara jag blir arg och förbannad?
 Ännu bättre om jag börjar gråta. Okej, jag vinner ju på det men det ska faan inte funka så i vuxen-världen.
Varför lyssnar inte folk på en förens man blir arg och höjer rösten. Det är väl bättre om glada personer får som dem vill.

Jag vill inte behöva bli arg för att få som jag vill, men det är nästan ännu värre att jag då får som jag vill!
Därför tycker jag också nu synd om dem som inte kan säga ifrån för sig. Det gäller att stå upp för sig själv!

Så om det är något du verkligen vill bli arg, höj rösten och låt ingen köra över dig för det tillåter du inte!

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0