Jösses

Jag & Emelie har en ute-kväll
Snaps
Vi börjar på mysiga snaps där vi pratar och umgås...Men vi sitter lite upphöjt så vi ser ner på ett par.
Tjejen i paret sitter med en camera och så kollar hon på bilderna som fanns på cameran. och OJ    vilka bilder.
hon höll dem så att ingen skulle se men hon tänkte ju inte på att vi satt upphöjt bakom.
det fanns bilder på när hon hade n kuk i röven, när hon tog på sig själv och sedan som ett bild spel när kuken åkte ut och in.
 Vem sitter och kollar på såna bilder på en resturang?!?! hallå, hennes ålder var runt 40-50 fast platina ljust hår och fläta...

Huset :)

Det enda som finns att säga är att jag inte varit så packad på väääldigt länge! oj oj oj, skoja inte att det vr många som raggade på oss  ;) fylle-jävlar :P
träffade även madde och maria där synd att jag inte var helt klar i huve bra :P
Jag har även kommit fram till att när folk säger att det hänger mkt tyresö människor där så kan det vara sant... dem kan ju bo i tyresö även om jag inte känner igen dem :P

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0