@ Kevin´s

Igår då...
Jag hade tänkt gå ut med Denise och Emelie men Denkan var för bakis :P och Emelie kom inte hem från landet.
Så jag och Johanna betämmde oss för att gör något =)
Vi ringer Kevin som ber oss komma dit.

Vi kommer fram till Mode-villan där de kommer med en Fyrhjuling och en Scooter. Jag säger till Johanna jag tar fyrhjulingen!
Självklart springer hon fram och sätter sig på Fyrhjulingen före mig så jag får sitta med Kevin på "Skrot-scootern" .
När vi kommit ut till Kevins träffar man alla igen som man nästan inte sett på hela sommaren.. men dem e ju hockykillar så eftersom säsongen inte börjat har man ju inte träffat dem i hallen än :P
Hos kevin fick vi dricka av det han hade men spendrups premium gold, Moserande vin och jägeirmeister e inte mina favvosar :P

Magrutor kom på tal:
Den ända som inte spelar hockey, (men fotboll) har ordentliga runtor. Orsaken... Men då behöver man inte haffa alla tjejer så fick man henne inte kan man säga men jag har inge magrutor.
va?!?! hur gick det ens ihop det där samtalet var bara knas :P

Hemvägen:
När alla skulle hem var det förstås ingen som kunde köra oss till bussen eftersom dem e fylle as allaihopa :P
Men vi kunde självklart fått sova hos Kevin =) Dock vet man att man kommer ha någon hängande på sig om man sover där :P
Så vi bestämmde oss för att gå den SUPER långa vägen. Det åker förbi en raggarbil jag total ignorerar dem. De fortsätter att köra efter oss och eftersom det skulle ta en timme att ta sig till bussen med Johanna som hade haft huvet i drickan och ramlade fram så hoppade vi in, och fick skjus till bussen. Dem kommer sedan tillbaka och skjusar hem oss :P Härliiigt :D

Puss Dagen´s blogg låt: Rihanna -Disturbia

Din åsikt
Postat av: Emma

sv: nope, vi bor i villa. men har nyligen sålt den & flyttar till lägenhet i oktober. vi har scootern i garaget. =) en scooter kan man ju inte ha i vatten. alldeles för lätt att sno! :p



kram!

2008-07-27 @ 18:21:24
URL: http://eemmaass.blogg.se/
Postat av: LIFE BY Marielle

Den låten är riktigt bra :)

2008-07-27 @ 20:45:08
URL: http://mariellem.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0