R.I.P Nokia 5310

Händelse: Jag och Millan går ner till sjön för att bada. Eller jag står på land hon hämtar pinnar.
Jag ringer mamma för att fråga vart våran camera är som jag ska ta med till landet. Under samtalet glider min Nokia 5310 ur fickan och ner i skön jag kastar i väg sonyericsson mobilen och vet inte vad jag ska göra!
Jag tänker: hoppa i det är din mobil för i helvete!
Men ändå jag har mina nya skor på mig ju!!!!
Jag tar et snabbt beslut! Hoppar i med kläderna på drar tag i mobilen innan den hunnit åka ner för långt längs berget. Tar upp den ur vattnet och tar i sär hela mobilen!
Tar upp sonyn säger till mamma ringer dig sen. lägger på.
Nu har jag sattit på mobilen igen den verkade funka som vanligt men efter 2 minuter svek skärmen mig :(
Tror därför inte att den kommer komma till bakatill mig :´(
 R.I.P NOKIA 5310
:(
P.Diddy - i´ll be missing you

Din åsikt
Postat av: danne

Hahaha fan vad jag hade velat se när du slänger dig i vattnet!

2008-07-11 @ 18:39:38
Postat av: Mizz

Haha, du vad gör man inte för sin "bästa vän" ;o

2008-07-13 @ 20:02:42
URL: http://malinholm.blogg.se/

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0