Shopping shopping =)

Nu har jag varit i stan 2 dagar i rad.. så ja lite pengar har man ju gjort av med :P
Jag tänke för en gångs skulle presentera min inköps lista:
1.
Mina skor
Mina nya skor!
Från Adidas nyaste kollegion. Jag är den enda i hela sthlm som äger just dnna modell!!!
Köpta på The Terrace Sthlm
800kr

2. En ny almencka, eftersom almenacks året börjar i Juli. Åhlens 95 kr.
3.Nya ursnygga naglar! med guldiga blommor på. Under åhlens huset, 150kr.
4.Svart skjorta från Zara, där dem har en härlig rea! Vilket det tp är övr allt nu.
5. & 6.

Här är då min kläning från Gina för 150 kr & Min nya perfym från Zara för 240kr.

PUSS OCH KRAM TILL ALLA ER SOM FLYR STAN!
Alanya travels: Jessica Rasping, Sofia André, Cronja Hultin, Ninni :) & Jennie Wellman.

Dagen´s Låt: HAHA Goodbye song - Nalle har ett stort blått hus
Länk Till Låten ;)

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0