Denisa 18år.



I Onsdags blev Denisa 18år!!! :) grattis!!!!
Då började jag och Johanna med tt baka världens finaste Denisa-tårta. Sedan gick vi över til henne och drack champanj. Senare drog vi till After ( Efter på engelska som Sebastian så snyggt sa ;)
När det var dags att gå ut ringde Denisa sin pappa som fixade in oss gratis på Café Opera :) as niice! Grattisdricka och shit :D
Under kvällen umgicks jag mycket med Mimi skön tjej! :D

Sedan måste jag tyvärr göra lite reklam för Donken´s barnfond låt! Jag tycker att den är as bra! Tyvärr hittade jag den inte på Youtube men det är ialf Sibel som sjunger.

Plus Hurtiga jag har nu varit ute och sprungit 2 ggr denna vecka :D stolt. Och jag har tränings verk för första gången på flera år !!! :O:O:O:O skönt ;)

Bloggens låt idag får faktist vara Sibel childworld fond :)

Din åsikt
Postat av: camilla

Sibel. Hon sjunger ju så otroligt bra. Skriv gärna vad du tycker om hennes nya singel i min blogg :D Ha det fint.

2008-07-08 @ 11:49:38
URL: http://camillajarvas.bogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0