Emelie 18 Hela Helgen =)

Fredags Grönan!

As kul, mitt lag vann förstås :P och jag vann en groda på släng iväg grodan i skålen typ :P
Emelie hade med sig skumpa :D Vilket förgyllde kvällen!
Senare åkte vi tillbaka till Emelie och hade efterfest.



Lördags kvällen På Café Opera
Vi sågs först på Mosebacke där det tydligen var 20år för att handla sprit. Så där fick man inte handla om man var tjej och under 20 ialf. Men men som tur var glade Emelie upp mig och sa ähh vi skaändå dra snart :)
Så vi drog vidare till ett ställe som hete "Wok House" där såg jag en av de snyggaste killarna jag sett! såå jäääävla snygg.
Efter det drog vi till Café Opera och festa resten av kvällen. Kändisar vi såg: Bingo Remer och Linda Rosing.. B-kändisar :P men men jag är en tönt så jag tyckte att det var kul :D


Hela helgen har varit lyckad enligt mig så det känns bra :D
PUSS
Dagens blogg låt: Sanna Nilsen - Emty room

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0