Första hel-lediga dagen

Idag är min första hel lediga dag om man inte räknar med att jag är hundvakt...Dock vet jag inte om det räknas som hund vakt när det är min egna hund men men. :P

skämt:
-Han rök ihop med en 120taggare.
-låter som en väldigt stor älg!
-Älg?, det var en iggelkott.

Nu när jag haft min lediga dag har jag kollat in min favvo sajt och hittat en serie av roliga klipp :D
sök på:  Damien Walters  :D sååååååååååå himla cool.
Hittade även något med homesports. men hittar tyvärr inte tillbaka till de klippen så är det någon som hittar dem kan den säga till :D
puss

Din åsikt
Postat av: danne

Skämtet från Illern Göran, så jävla bäst det är!

2008-06-17 @ 18:29:31
Postat av: Malin

HAHA, jaa den som inte känner till det skämtet ligger lite efter :P det e ju en klassiker!

2008-06-18 @ 14:06:40

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0