Idol-Malin

Krogen med Issa
ROLIGASTE ORDET PÅ KVÄLLEN: ATTENCEN-HOR!
Tihi igrå var en trevlans kväll med många små filuriga stunder :P
Det mesta hände dock när vi var ute på rökplatsen på Huset.

Nr.2 är den intressanta :P


1. En kille kommer fram till oss och börjar prata. Jag som inte orkar med folk jag inte känner när jag är ute och de ändå inte ser bra ut :P Är fett spydig och i princip ber människan dra åt-. Medans Issa är jätte snäll och lyssnar på vad människan säger...Det konstiga är nu att han viskar "elaka" saker i MITT öra och pratar skit om issa :/ :O :P ???? typ "...säger hon som inte kan röka."

2.Precis när denne har gått kommer det en ny kille fram till oss och säger till mig:
-Sjunger du?'
Jag (ärlig): Hahah, skojar du nepp inte en chans! jag e sämst :P
Issa säger då:
-Joo, hon var med i Idol i några av snitt :D
Han: Va? var du? jag var också med där!
Jag : Nee det var jag inte hon hittar bara på! :P
Han:- Nej men kom igen vad sa dem? Domarna.
Jag: Men jag har inte ens varit med!
Han virrvlar med ögonen och säger: - Ha varför skulle hon säga det då? (typ dumförklara mig!)

3. Issa "den snälla" brättade även för en kille att han såg ut som benjamin...Björn Gustavsson ;) haha inte snällt :P


Sen fick jag reda på att jag såg snäll ut och att Issa såg ut som värsta bitchen... (när det egentligen var tvärtom ;)
Efter denna lovely evening fick vi taxi hem :D
får inte glöma att nämna att vi träffaet missan amanda och Jennie där oxå :P

Dagens låt: Five for fighting - Superman.
pusss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0