Midsommar

Jag tänker bara skriva det roligaste delarna från igår eftersom det annars skulle bli 5000 sidor långt inlägg :P
Så en samman fattning :) För er lata som inte orkar läsa hela läs endast 6:an! :)

1. Slottet med Familjen
2. Åkte hem till Jennie, (skulle åkt till Johanna tillsammans men tyvärr blev det inte så )
3. Åkte till Alvik: Där skulle det vara feta röj festen. Hahah det var det inte ;)
han som visade vägen var en trevlig person att prata med men är det möjligt att man tjänar 25 tusen efterskatt som el-lärling?
Ialf vi ville ta oss där ifrån så Jennie låtsas som att det ringer...
Mitt i hnnes samtal där en av hennes kompisar ska ha blivit slagen...får hon ett SMS i örat!!!
haha snacka om att jag skratta! men hon körde på och vi tog oss därifrån :P
4.När vi var på festen var det en kille som gav en mobil till Amanda och sa att det var telefon till henne... Det jag hör av samtalet:
- Vi brukar komma på fester och bli bjudna på dricka, men här har dem bara 3,5:er och bjuder inte ens på dem."
hahahahaha
5. Vi är på väg hem. (jag skulle jobba så ville ändå hem)
Jag ringer Frej. Under samtalet bestämmer jag mig för att åka ner för barnvagns rännan i tunnelbanan. Och när jag kommer längst ner åker jag in i en stolpe!! haha snacka om att jag hade fått upp fart! haha
6. Sen sitter vi på tunnelbanan och jag vill ha bråk.( har inte bråkat sedan jag gick i 6:an (på riktigt). Så jag bestämmer mig för att stirra på några as packade tjejer. Hahah ena tjejen blir as glad och vinkar som en 4-åring. den andra är typ däckad.
Men tjej 1 börjar prata med mig och hon hete terese. Hon tror att jag hete anna för det bestämmde hon. Hennes kompis spyde ner sin klänning och tappade sin mobil i sin egna spya. Therese säger att hon också behöver spy så Jag och Jennie ställer oss i T-bane dörrarna och håller i medans Amanda springer ut och drar upp en sop-påse! hahaha som hennes kompis rycker åt sig och håller upp i luftet??? medans hon spyr.
jag säger åt terese att ringa Felicias föreldrar som jag trodde att hennes kompis hete.
Terese kollar snett och säger elizabet?
jag- nej, din kompis felicia.
Therese: ELIZABET! hon heter ELIZABET!!!!!!!
Dem ska sedan gå av och då halkar "Elizabet i sin egna spya. trevlig midsommar :D

Puss
Dagens blogg låt: Crazy frog. Hörde den idag den är ju rätt kul :P

Din åsikt
Postat av: jennie

hahahahha, helt galet!

2008-06-21 @ 17:59:53
URL: http://jenwellman.blogspot.com

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0