WoW (då menar jag inte world of wardcraft)

MVG i Idrott
Vad ska man behöva göra för att få MVG i idrott?
Nå idag gick jag för att prata med min idrotts lärare om att han hade tänkt ge mig VG. Jag ville bara ha en förklaring på varför jag får VG och (så många andra MVG) Varför når inte jag upp till dem målen?
Jag satt där inne och pratade med min lärare (som varit borta ett halv år och med vår vikarie som varit här 4 gånger typ.
Betygen skulle sättas kl: 11 idag så jag ville veta varför han tänkt ge mig VG och så jag kunde säga emot om varför jag förtjänar MVG.
När han sa jag och Tibå ska prata om det. sa jag men jag vill ju veta nu varför jag inte når upp så jag förstår hur ni tänker. När vi sagt samma mening till varandra 3 ggr. (vid olika tillfällen under mötet) Börjar han skrika på mig!!!

Han: -Jag har sagt 3gånger att vi ska prata om det varför går du inte! Jag har varit här 15minuter och jobbat! och ni kommer och klagar! jag har inte varit med om något liknande! Ingen respekt. Du är inte alls tacksam för de timmar jag haft er. Jag har hållit bra lektioner för er!!!
(Jag sitter och bara stirrar)
Jag: -Du jag är visst jätte tacksam och jag vet att du bara har jobbat 15 minuter men det är jobbigt för oss också.
Han skriker igen så jag hinner inte säga något mer: -Jag hoppas att jag får er nästa år!
Jag : -varför då?
Han:- för ni ska få det svårt!
Tibå (vikarie)( med lugn röst): -Okej, men vad vill du komma fram till?
Jag:- asså nu svarar jag bara...Jag vill veta vilka kriterier jag inte når upp till för att få mvg.
Bengt (han):- Vill du bara veta varför du får VG eller vill du ha en förklaring om du ska ha MVG också??!?!?! Går du då?1?!
Jag: -Ne, får jag VG vill jag veta men får jag MVG vet jag ju själv varför eftersom jag tycker att jag nått upp till kriterierna.
Han: -Jag orkar inte mer du får MVG!

Jag går därifrån. Matilda går in. Ser en penna flyga. Stannar. Ser Bengt sparka så hårt han kan på en dörr.Springa in i gympasalen och sparka på saker.

DRAMATISK DAG! :P
Man kan ju undra varför sånt här händer mig :/
Puss Dagens blogg låt: Dope - Die mother fucker
Jag gör en flickis :P

Din åsikt
Postat av: Rolf

Bra att vara så jobbig mot en lärare att du får MVG, inte många som kan jävlas så effektivt som du;)

2008-06-03 @ 00:00:25

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0