DM-GULD, DM-GULD, DM-GUUULD!

Igår var den lyckligaste dagen på Hela året!
Falcons gick vidare till SM och tog DM-guld!

Inledning
Det kändes as bra att mina vänner var där och stötade mig... även om de var kläda i fel färger host* (red, black and white)   Och thilda du e sämst på att filma :P haha

Tävlingen 
Man står utanför hallen och sätter på sig läppstift nån säger twisters har redan kört halva programet ni är nästa!
Adrenalinet höjs och späningen stiger vi stället oss i en ring precis vid ingången.
De säger i högtalarna: Power Cheer  FALCONS!!!
Vi stringer in på mattan och hoppar upp och ner.
ställer oss i startposition. Musiken börjar... och de är igång!
De enda man gör där ute är att le och skrika, faan vad kul de var!

På prisutdelningen var det vi och Dragons dynamite som vann.. faan vad härligt :D Eagels kom 2:a vilket var väldigt överraskande eftersom de tappade typ 3 bygg! tänk då vad som skulle hänt om dem hade satt allt ?.....

Aja syns i Borås alla heta cheerleaders! :D 

ellie 18
får inte glöma grattis elli!, gick på fest på kvällen där ellie fyllde år.. men var dock lite trött så åkte hem "tidigt" men inte tidigt nog eftersom jg fick sitta i pungpinan i 483964276542timar och vänta på en jävla nattbus som skulle komma:p , tur att jag hade tilda att prata med ;)

// puss

Tack till mina fans: Jessica rasping, Cronja Hultin, Natahlie Nilsson och Matilda Lindbolm :D Även Sofia André såklart ;)

Dagen´s blogg låt : Power cheer and dance falcons låten så klart! :D


 


Din åsikt
Postat av: GULDMEDALJ

hahahha va?

2008-03-09 @ 16:07:20
URL: http://guldmedalj.blogg.se
Postat av: Dove with Gun

Thanx. Vart hittade du mig?

2008-03-09 @ 18:58:57
URL: http://www.dovewithgun.blogg.se
Postat av: hanna

Nej idag har de inte blivit roliga har inte hunnit skriva för jag har haft kalas hela dagen ;)

2008-03-09 @ 20:05:13
URL: http://hannawernerods.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0