Idag är de söndag, då var de Lördag

Dagen´s Blogg kommer alltså att handla om gårdagen för er som inte uppfattade de av rubriken ;)


 Dagen började med att jag försov mig och kom en halvtimme försent till jobbet (07:30) men det rullade på att jag fick sluta tidigare än vanligt ialf. Så klockan 15 drog jag hem, duchade och gjorde mig iordning.

Fick tag i Olle som jag kom på att jag kunde gå på TWH´s konsert :) vid 19 åkte vi in till centralen och möta de andra som också skulle med sen var de bara att dra till Lava.
När vi kom dit var det Damian och hans band som spelade på scenen. De roligaste under deras spelning var när alla i bandet drog ner från scenen och trummisen satt där själv och när han var klar drog han på världens största smile! haha ass kul för han såg sur ut under hela spelningen annars... men även fast han hade dreads såg han faktist bra ut ;)

Sedan blev det TWH´s tur! :D Faan vad jag älskar dem :P Såå himla sköna! Och frågar man vilken musikstil de spelar får man svaret: vi kallar de musik ;) haha ( eller jag vet inte)

SMAKPROV :D

Måste bara skriva det var ass kul att träffa alla igen! :D Grymt länge sedan man såg vissa! (L)

Dagens låt: TWH - Din mamma på en macka

//puss

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0