Linda Bengtzing i all ära

linda bengtzing

Linda Bengtzing, har ni kollat in henne?! hon är ass snygg! och bidraget i årets melodifestival var ju riktigt bra.  Hittade tyvärr ingen bild från i Lördags, men aj, aj , aj vilken snygg topp hon hade på sig vem vill inte ha en sån?
 
På nästan alla bilder ser man henne med snygga kläder! En riktig icon enligt mig.
 På denna bild har hon långt fint hår som hänger över axlarna, med en fräck  rock-kläning.Men för inte så länge sedan klippte hon av det långa fina håret!  Modigt gjort enligt mig, att satsa på "Rihanna-frillan" det är inte alla som  passar i den!

I många låtar man hör från Linda är kärleken de aktuella ämnet, men varför är då dn här ur snygga tjejen singel! Allt annat går ju så bra för henne men hon verkar tappa hoppet lite om kärleken tycker jag med låt titlar som: Jag ljuger så bra , Alla flickor utom jag och Hur svårt kan de va? Jag tror att alla killar måste förstå budskapet, va snälla mot Linda :D
  Vill bara säga att  Linda är bra hon förtjänar lätt att vinna melodifestivalen!

                       // Puss
           Dagen´s blogg låt: Linda Bengtzing (såklart) - Hur svårt kan de va?

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0