Nära...

image7


Cheer

Nu är de bara 1 dag kvar till Cheerleading DM :D hade sista träningen idag inför och de kändes rätt bra...
De roliga var när vi skulle åka därifrån vid bussen:
Denise:- vanessa fryser du inte?
Vanessa:- Nej, men jag bor ju nära.
Jag:- varför går du inte hem då?
Vanessa:-Men jag bor ju inte nära här:P

(haha, hon menade nära busshållplatsen )

Cheer-Ceisilia
Och stakars cicci... att gå på cheerleading handlar om DM och SM. Så jag förstår att hon är ledsen just nu.hon gjorde illa tummen för inte så länge sedan så beslutet var inte så oväntat... Men endå min donken kompis :D motståndarna skulle ju till och med heja på henne! Dragons-hejarklack! Man kan alltid låtsas att hon är där ;)

BG
Som ni säkert har läst kommer våran kära Björn Gustavsson inte att vara med på andra chansen! Vilket medför att hälten av Sverige inte kommer att titta på Melodifestivalen vid andra chansen, lixom vad tänkte Svt när dem planerade ett program utan Björn?
Och tidningarna skriver att Björn har blivit knäckt av all berömmelse.. ähmm skulle inte tro det va, han älskar ju att stå på scenen och göra så att vi skrattar ;) Heja BG!

Vart är mina tankar?!?!
Innan jag började blogga hade jag massor med tankar och funderingar som jag ville få ut och få bekräftade eller funderade över men nu har alla försvunnit.. :( kom tillbaka! :P
kommer dock ihåg en som har fått mycket kritik ;)
En köttbulle borde vara mest fryst i mitten. Detta för att sätter du in den i mikron på 5 sek känner du att den e varm men bit i den ska du se att den e is-kall i mitten :p  och kylan från utsidan håller ju in kylan i mitten.

puss
Dagen´s Blogg-låt: Britney Spears - Break The Ice 

 

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0