Oj, glömt att blogga men nu kommer det igen :P

Mitt nya liv!

Nu börjar det... Mitt nya liv ska börja,  jag har fått en uppvakning!
Först min sjukgymnast som sa åt mig att jag var för lat så han dubblade mina vikter och jag tränar nu dubbelt så långt också! :P
Sedan fick jag äta hur mycket jag ville på Donken, och klart jag tryckte i mig massor :P , Och dagen efter klagade alla på hur mycket jag åt och att jag alltid var hungrig. Så därför börjar mitt nya liv nu som en nyttig Malin.

Jag , Tildia och Rebecka ska under 4 veckor inte dricka läsk, äta godis, chips, jaa allt onyttigt. Det kommer att bli svårt! planerar redan vad jag ska äta efter dem här 4 veckorna :P jag vet det är hemskt...

Jag kan också berätta att jag inte gjort en enda läxa på lovet1 och det här var vad jag hade planerat:
göra
 2 textK inlämningar
räkna 1 timme matte varge dag
plugga engelska
skriva svenska talet
göra samhällsuppgiften

Gud vad jag är sämst!

puss 
dagens blogg låt: Amt Daimond - Thank you

Din åsikt
Postat av: Anonym

Och jag är fan bäst ha ha.
Du ditt kollage där är fan inte snyggt om jag ska vara ärlig och trots att du kommer lacka ordentligt när du ser detta :D (1: för att jag pallar nämna det och 2: För att det är det visst inte ;) )
Men jag skulle kunna göra någonting snyggt åt dig om du vill, säg bara till! :D
Kul läsning whut so ever, får läsa oftare :^}

2008-04-01 @ 19:46:52

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0