Skola imorgon

No work today
Idag var sista dagen på lovet.. som jag skulle använda till läxor, men som vanligt finns det roligare saker att göra:P
Jag började med att städa badrums skåpet efter det tyckte jag att det var dags för lunch :)
Jag insåg sedan att det finns så himla många roliga spel på Facebook :P
Mina anledningar började ta slut så jag satte mig ner för att göra min historia läxa men kom på att jag inte tyckte att det var roligt, då kom MSN som en räddning! ( beroende på hur man ser de var de en räddning)

Jag åkte sedan iväg till cheerleadingen där jag fick en macka i huvet, tänker inte gå in på ditaljer eftersom jag inte känner för de, men ni kan ju tycka synd om mig ;)

På vägen hem när jag sitter på bussen...
Det kommer på en hemlös på bussen och han går lungt förbi busschaffören med ett falskt busskort, chaffören säger åt hoom att komma tillbaka och ber honom vissa ett riktigt.
Den hemlösa står där och gräver i sin plånbok i 5 minuter med sina svullna fingrar för att sedan ta upp en biljett. Chaffören drar åt sig den och stämplar hårt. Den hemlöse går och sätter sig utan att ta tillbaka buss biljetten.
* Jag förstår om ni inte känner samma medlidande som jag när ni läser denna berättelse men live var den sorgligt, lixom tänk hur kallt det är ute! Kan inte den hemlöse få lägga sina pengar på annat är bussbiljeter :(  Usch , vad har man för liv om man kräver en hemlös på en bussbiljjett :/

Puss

Dagen Blogg-låt: Simple plan -  How could this happen to me

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0