SKOLA

Hur orkar vissa?, jag fattar inte
Idag fick vi tillbaka våra kära matte-prov... Hur kan folk gilla matte de är de mest värdelösa ämne som finns :P jag fick dåra 1 av 15 poäng, oj vad bra de känns:P haha säämst!
Jag är en sport-tjej inte en teori-tjej :P
image10

Sedan lekte jag ansvarsfull hundägare och gick ut med hunden i 2 timmar! höll på att dö jag har nog sämst kondis usch vad jobbigt det var :P
 
Och nu sitter jag här och borde göra läxorna men tror du jag orkar?!? inte en chans:p jag har gått i skolan hela dagen ska jag behöva göra skolarbete hem också haha , neej skulle inte tro de va. nej, nej de får jag ta igen nån annan gång.

Puss

Dagen´s blogg-låt: Kelly clarksson - Because of you

Din åsikt
Postat av: Dove with Gun

I see. Tack för infon. :)

2008-03-10 @ 23:22:35
URL: http://www.dovewithgun.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0