Snöbollskrig!

Drama @ Donken

Idag tog jag över Jessicas pass på Donken som vissade sig vara mer händelserik än vanligt...

Händelse: En gäst har väntat i 10 minuter på sin mat Jennifer tar fisken som ska ut till gästen som väntar i driven. Gästen kommer då till luckan och skriker efter sin mat. Vi förklarar att voi håller på att packa ihop den men han skriker att han vill ha pengarna tillbaka. Sabina går iväg för att fixa de men gästen är ass förbannad så han tar upp snö och sullar en snöboll rakt in genom rutan och träffar Sofia André mitt i huvet! ( Detta var förstås väldigt omoget gjort av gästen) Men skoja inte hur mycket jag skrattade! usch vad jag skrattade åt hela händelsen! haha jag förstår om Sofia skulle känna sig förnedrad men hon hade ju inget ting med händelsen att göra. Hon råkade bara vara ivägen :P hahahahahah


//puss
Dagen´s Blogg- Låt : Usher - yeah

Din åsikt
Postat av: TUMADRE

mer eller mindre ;) det är inte lätt att svara på alla frågor.

2008-03-20 @ 22:58:04
URL: http://TUMADRE.blogg.se
Postat av: sabina

haha tack tack!!
din blogg är också bra! :)

2008-03-20 @ 23:05:14
URL: http://sabinabergstedt.blogg.se

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0