För en gång skull är jag ta tag i männsikan :)

( Har fått klagomål om för lite bilder, från och med nu ska jag ha mer bilder! )

Japp nu har jag tagit tag i vad som kommer att hända på skolavslutningen!
Eftersom jag själv är bjuden på mottagning och skulle tycka att det vore kul att gå på Tyresös slutsikva ville jag veta om det blir något filips land...
svar jag har fått hittils:
Vill till Landet:

Frej, Cronja, Daniel Lebréus,Samuel, Daniel Hållenius, Alexandra

Folk som vill till Lång-holmen:

AnnA ,Elli, Johanna,Johan ,Jesper ,Fanni
Sofia André, Jessica

Vet ej:
Marckus Sthål, Sofia Wulfert

Folk som inte svarat ännu:
Marcus Irenstam,Olle ,Matilda L
// Puss
Dagens blogg låt kommer i YouTube form:



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0