Gott och blandat :)

Matte Nationella

Det kändes faktist ass bra :D men thilda sa att jag hade sagt så förra året också och det hade gått bajs.. så nu e det bara att vänta och se :)

Resten av Dagen

Jag bröt mitt "nyttighets" löfte redan under nationella med ballerina kex :D sedan åt jag pommfrits sen bröd sen en glass sen en 9-packs meny :P hahah så jag börjarom igen imorgon men nu har jag skakat hand på 2veckor! och jag ska klara det!!! Mitt reckord detta år är 3dagar :) men nu ska jag skärpa mig och det ska bli 2 veckor :D :D :D

Annars idag har jag gått runt i våran fina stad med Gustav och chillat lite :P, Det roliga va att vi prata typ om att blogga och kom fram till att video-blogga e grymt töntigt.. eller jag kom fram till det :D  Sen åkte jag och möte Johanna och Emelie. Nu ska jag plugga... not* haha

Dagen´s tanke:
Malin och Thilda sitter och tänker... Titti sitter och sms:ar och vi pratar om vad som står i slutet av ett sms och jag typ: - Men jag bruckar mest härma den som skrev till mig.. skriver det puss gör jag det med och så kom vi fram till att "puss"
 e opersonligt man ska ha minst 2 puss= puss pussss det är personligt :P och skriver någon ett puss med litet p så är det som ett fuck you rakt i facet.

Puss

Dagen´s blogg låt: Chris Brown - Forever

Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0