Okej...

PRIVIK
detta kan vara svårt att förklara i text men ska försöka.. :P
Privik står mitt på skolgården och har något slags roll-spel. Dem står med sina mobiler där dem ar skott ljud på och någon går ner på knä medans dem andra leker gangstas...
När det hela är över börjar Kalle att klappa händerna!  Privik vänder sig om och börjar gå mot oss!
Jag som tycker att det hela är så jävla roligt  (eftersom det var så man betede sig när man gicj i 2:an i LÅGSTADIET)
skrattar så att jag gråter!
Jag har inte tyckt att något varit såroligt på väldigt väldigt länge! Privik riktar sina mobiler mot kalle,kalle och Malcom som lägger sig på marken och spelar med!!! haha
Jag fortsätter skratta hela tiden och tårna bara rinner! tillslut slutar jag skratta och känner för att byta plats... när jag ställer mig upp säger en privikre åt mig att sitta igen!?! haha , jag var tydligen med i deras lilla lek :P men jag går 3 steg och sätter mig brevid malcom och kalle. När jag satt mig där frågar en privikare om jag är tillsammans med Kalle och jag e ju inte dum i huvet så det är klart jag säger ja :P haha, orka attjag ska säga till dem att jag inte e tillsammans med honom .. dem ska inte få in några ideér i huvet :P sedan låter privik oss gå, vilket vi ändå tänkt att göra :P Men precis innan vi går viskar en privikare något i örat på Kalle... efteråt berättade kalle att villkoret på att vi fick gå var att han skulle fixa en brud åt privikaren :P hahaha!
Det var årets roligaste rast!

Tankar om utseende...
Folk säger att utsidan inte spelar någon roll. (klart den gör, man dras ju inte till fula personer. men det var inte det jag tänkte ta upp)

Saken är att jag tror att insidan är en spegling från utsidan. Folk som ser ut på ett vist sätt blir behandlade på ett visst sät och folk som ser ut på ett annat blir behandlade efter det. Därför tror jag att man som person utvecklas efter hur man blir behandlad... efter hur man ser ut.
smarta ord av mig här :)

Puss
Blogg-låten: Rihanna - Cry



Din åsikt

Vad har du på hjärtat:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0